Tuesday 10 May 2011

symptom orang emotional

pagi-pagi lagi aku dah mandikan hamster-hamster aku yang gedik tu, bacin sungguh. sistem penghadaman diorang terlalu bagus. baru bagi makan. tak pasal-pasal dah produce faeces.  tak nak mandikan kesian pulak. yela. tak pasal-pasal pergi buat muke sedih lepas tu protes korek-korek wood chip memekak tengah-tengah malam. tension betul. panggang baru tahu. nasib baik la comel. hikhik

beralih kepada topik asal, emotional.

cehh cehh. kepada yang bace blog aku ni, kalau rasa korang emotional, baik jangan teruskan. takut ada yang tikam dada pulak lepas ni. hehe.

symptom-symptom orang emotional ni ada banyak. aku dah list kan beberape daripadanye:

1. selalu anggap small matter is a big matter

lalala. kalau korang orang yang jenis begini. korang memang emotional. yela, cube korang bayangkan. kalau adik korang punye bola kene langgar kereta lepas tu meletup ahh. korang dengan emo-nye pergi kejar kereta yang langgar tu sampai nak tercabut nyawa, last-last adik korang dah balik dari kedai sambil pegang bola baru. omg. emotionalnye u ni.

2. sibuk fikirkan hal orang lain sampai stress nak kelar tangan

yelah kan, jiran sebelah rumah bercerai. korang pergi jumpe laki die marah-marah sambil bawak parang. lepas tu balik rumah minum pil kurus banyak-banyak sebab stress tengok jiran korang bercerai. padahal korang kawin pon tak. tak coolnye.

3. selalu anggap diri tu perfect dan orang lain semua salah

perfect ok. bukan prefect, tu dah lain makna. hehe. selalunye, orang macam ni ramai tak suka. bahaya kalau korang ada symptom ni. tak pasal-pasal korang hanya dapat memandang kawan-kawan lain bergembira, bergelak tawa, tapi korang duduk di penjuru kelas sambil pegang pisau nak cucuk perut. padan muka. kan dah dipinggirkan. mana tak nye, kawan korang sibuk cerita pasal drama dekat tv malam tadi, korang pergi cakap 'tv tu tak bagus untuk otak, otak korang boleh meletup, tengok macam aku ni, baca buku je' =.=

p/s : symptom-symptom ni kalau ada dekat korang, cepat-cepatlah bawak pergi jumpe doktor. takut melarat. pergi mintak ubat gegat. insyaAllah hilang terus.

cetusan otak beku


Make Your Own Gifts Here 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

2 comments:

  1. aduyai... kena p jumpa doktor ni... I ada semua 2 dari 3 symptom kat atas... huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Waduh....... Satu pun tidak ada... Saya rasa stress bila saya terlalu gembira.. Saya gembira bila terlalu stress.............iya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...