Sunday 9 October 2011

Long live love , but get in hell for relationship

Kalau aku ni pentingkan diri sendiri , tak prihatin dah lama dah aku cakap dengan kau .Kawan tak kawan aku makan . Memang kau tak pernah bagi harapan dekat aku . Tapi aku acap kali bagi harapan kat diri aku .Kalau kau rasa aku ni satu penyesalan buat kau , aku undur selamanya macam sekarang ni . Kau tak boleh nak judge aku . Semua ini adalah salah aku kan? Puas hati..

Aku tak pernah sebegini teruk . Kau mintak maafkan dalam mesej terakhir.. aku memang maafkan sebab kau tolak aku.Takkan aku nak terhegeh-hegeh . Aku cuma nak rawat hidup aku balik . Itupun kau tak faham ker? Kalau kau kawan aku , kau akan dengar apa sahaja luahan aku semalam dalam call..kalau kau rasa aku pentingkan diri fine ?.. aku pun takder nak maki-maki kau . Aku nak diri aku benci untuk kau ..sebab aku taknak diri aku rosakkan hidup kau nanti . Tapi kau tak faham .. Tapi segala yang terjadi , buat aku sedar inilah realiti persahabatan yang sudah musnah ..

3 tahun yang panjang buat aku sudah jelas . Ada takder kau selama ini aku ok jer pun . Boleh jer hidup ..
Tapi aku nak benda ni jadi rahsia selamanya antara kita berdua . No more laugh , but tears on me will alive forever in my heart .. aku x sedih kau tolak aku ..sekarang ini aku cuma sedih kau buat kawan kau ni macam sampah .. Kalau aku boleh layan segala luahan suka dan duka kau dengan watak lagi satu tu , selama 3 tahun walaupun aku sendiri terluka.dan.aku dengar masalah kau..kenapa kau tak boleh nak dengar kekecewaan aku waima semalaman pun kau kejam kepada kawan kau sendiri ..

DAH.. end of story .. kau dah takkan baca lagi luahan aku kat blog ni .. sebab nilah entry terakhir yang aku buat untuk kau baca .. lepas ni kalau aku nak luahkan perasaan aku , aku buat untuk tatapan aku je.

cetusan otak beku
 



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

1 comment:

  1. This entry is like an interpretation from my feelings. I was once in the same shoes. Nice one :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...