Sunday 2 October 2011

it takes a lifetime to forgive and forget.

tadi main iron iron tangan -_-''

tujuan asal nak iron pixel,nak tutup suis je terkena iron.
memang terbaik ahhh kan sakit tuuu!
panjang betul parut yang iron nih bagi.
berdenyut denyut lagi sekarang, sakit.

tapi, tak pikir pulak sakit aku sekarang.
sakit dalam.

kau pun tau apa kan?
kau tak sedar ke apa yang kau dah buat?

kau tak rasa apa aku rasa.
kau cuma rasa puas kan drama drama terhina kau berjaya?
apa kau nak? cuba cakap.

kau sedar tak dari dulu, kau mula buat kerja kerja ni
sampai sekarang, berapa banyak kau tipu aku?
kau ingat benda ni remeh?
kau ingat balik kesemua nya.
remeh ke?

kau nampak aku suffer.
and yet kau tengok bersahaja?
sedang kan kau yang reka semuanya.

bodoh.

yeah, it really looks real to me.
tahniah kat kau sebab kau berjaya pengaruh aku, racun aku.
kau dah berjaya buat aku benci orang orang yang aku tak sepatutnya benci.
thank god tuhan sayang aku dan orang orang yang kau aniaya.

aku tak akan balas apa apa kat kau,
because then itu buat aku sama taraf dengan kau.
aku harap tuhan sayang kau lagi dan bagi kau petunjuk.

untuk perkara perkara yang kau buat kat aku,
it takes a lifetime to forgive and forget.


p/s: dont you remember the day i cried so hard in that car for the first time in front of you?  it was really painful to hear that; and now i knew it came from you.





Make Your Own Gifts Here 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...