Friday 8 October 2010

05.10.2010

berada di tengah2 lambakan buku tapi baca x juga. kepala melayang fikirkan mama yg exciden n nak wat operation. saya hormati permintaan mama, dia xnk saya cerita kan keadaan nya sekarang kepada sesiapa termasuklah ayah. ni blog saya, biarlah hanya cerita saya dan saya bukan penagih simpati. sekian.

I'm sorry that I couldn't replied any message. I was bomb with something else that required my attention. Education n my mom comes first, so please understand. I'll appreciate that. Thank you.

Suddenly teringat kat org yang penah sayang kat aku, penah amek berat tentang aku. TAPI. Semua tu da berlalu. sekarang dah xda pun. semua tah ke mana.

LIFE MUST GO ON..
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...