Sunday 24 October 2010

Everybody come take my hand, we will walk this road together.

Kadang-kadang hidup boleh jadi sangat bosan hari-hari rasa kurang bersemangat, kadang-kadang pula hidup jadi sungguh gembira, hari-hari rasa nak senyum je. Inilah yang dipanggil hidup. Kita tak akan selama-lamanya gembira, kita juga tak akan selama-lamanya sedih dan kecewa. Semua tu ada hikmah, mungkin kita yang tak perasan. Rasa macam tak nak hari ini berakhir. Kenapa ya?


~baru habis baca~

Bercakap pasal peluang. Peluang, namanya pun dah p.e.l.u.a.n.g. Dia akan datang sekali sekala je dalam hidup. Jadi bila peluang tu datang, cuba ambik peluang yang datang tu. The outcomes boleh jadi bagus, boleh jadi tak berapa bagus. Bila dah ada depan mata, sebelum ambik peluang tu, bersedia dengan segala keputusan yang bakal kita terima supaya walau apa pun kesudahannya kita tak akan menyesal atas keputusan yang kita sendiri buat. Redha dan bersyukur itu lebih mulia bukan.

Bersyukur kerana aku berada di sini, right here right now. Bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Bersyukur dengan segala-galanya. Bersyukur kerana aku ada kamu, sahabat.





p/s: saja nak berkongsi buku yang aku baca dan album yang aku minat.


maaflah kalau aku asyik senyum dan gelak je dulu kini dan selamanya. Someone somewhere said "obviously Ally!" Haha I know.



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...