Tuesday 26 October 2010

jeritan malam

Malam ini aku mendengar angin mendesir menghantar bisikan yang perlahan:

mungkin kau tak tahu


ke manapun langkahku

kusinari jalanku

agar aku jatuh dalam kegelapan

agar aku terpuruk dalam kekhilafan

agar aku terhantuk dalam kebimbangan


mungkin kau sedar


ke manapun ku pergi

aku selalu tiada ditemani

aku juga ingin sendiri dalam kesepian

aku juga ingin berhenti dalam kesunyian

agar aku tak menangis dalam kesedihan


aku bagaikan bintang  tanpa pemandu


yang tidak pancarkan cahaya

yang hantarkan kehangatan tanpa tanya

yang serahkan semua waktu untuk kau bawa


namun


ke manakah pergimu

saat aku tak mampu mengusir mendung yang menghalangiku?

kau menghilang saat aku memerlukanmu

meninggalkanku sedih dalam kesendirian

dan galau dalam kegelapan...


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...