Friday 17 September 2010

Senyum dalam tangis, Ketawa dalam duka

Susah nak percaya dan terima hakikat diri sendiri sedang bermain-main dengan masalah sendiri. Tapi salah satu cara untuk menyelesaikan masalah adalah menyedari bahawa masalah itu sendiri sebenarnya wujud, exist, ada or whatever they called it.

Kadang-kadang rasa dah letih, malas, buat tak tahu dan tak nak peduli. Tapi mampukah aku hanya diam tak buat apa-apa, stop and stare, singgah sekejap dan hanya berlalu? It ain't easy at all tho. Aku tak mampu hanya memandang dari jauh, atau hanya mungkin mengirim doa. Thought that I should be there, for whatever it is, holding your hand. Regardless of who was I.

Lalu dalam kecelaruan minda, yang masih berdolak-dalik mencari satu jawapan yang pasti tentang aku dan hidup aku serta siapa aku, aku buat satu keputusan, yang hanya mungkin bertahan sekejap atau juga mungkin bertahan untuk selama-lamanya.






"For the time being, lets time make the decision."



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...