Wednesday, 30 March 2011

Saya dapat header baru


Salam semua, psstt ! sila jeles baca tajuk entry nie ya. hehe. Malam tadi hati berbunga-bunga seronok dapat header baru, yang di hasilkan oleh Myung Dae.

Inilah header terbaru blog saya hasil karya blogger Myung Dae

Setiap hasil karya seseorang perlulah kita hargai, barulah kita akan merasai nikmatnya. Ribuan terima kasih kepada yang menaja header baru yang kacak untuk blog ni.

Ingin mencari Khidmat Mencipta mereka Header baru? Saya tahu jawapannya dan saya nak kongsikan disini. Anda pun boleh pesan satu, layarilah blog beliau dan anda akan dapat maklumat bagaimana hendak menempah header dari beliau dan harga boleh runding. 

Tidak kenal Myung Dae ? hmm sila lawat laman Myung Dae ni dan berkenalan dengan beliau.

Wassalam.

p/s : smart tak header baru saya ni?


 
Make Your Own Gifts Here

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

3 comments:

  1. smart lah header tu.. pasing2 lah satu kt sni jugak.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...