Monday 19 July 2010

Manifesto 3rd sem

Politik :
Aku akan lebih cenderung mematuhi peraturan universiti. Seperti datang awal. Meniru assignment kena buat lagi kemas. Nak main politik memang kena mcm ni sikit lah brader. Politik songsang mcm cucuk cucuk lecturer bagi markah lebih. Tu biar parti haluan kiri saja yang settle.
baby is slalu memberontak klu lambat d hantar ke taska.
aku pun kene cam tu kot
Ekonomi:
Tak berapa nak bagus. Sampai nak beli hanger dekat Tesco pun pikir dua tiga kali. Letih jugak aku memikir. Aku jenis suka pesen beli satu kaler saja. Taste ntah apa apa. Nak mengaku hanger sndiri pun susah kalu gini. Huh. Nak kena blajar lipat baju lagi.


 almari aku da xmuat.
Sosial : 
Dah 1 tahun blaja dok paw pen org buat menulis. Pegi final pun teraba jugak. Patutlah berkat tak ada. Macam gampang. Semangat Semester TIGA. Aku dah beli stabillo 4 batang tadi. Sapa sapa hilang pen. Cari orang lain lah pulak. Nanti orang tak risau dah nak dekat dgn aku. Barangkali lah.
pen merah pen biru. u marah i love u
Ibadah:
Subuh kena semayang jadi orang beriman sikit. Ni makcik tukang sapu dah bergosip tepi tingkap baru nak bangun apa cerita. Maghrib kena pasang playlist Sheikh As Sudais sekali sekala.
Pray n study harder
Lain-lain hal:
Kena belajar basuh baju seminggu sekali. Tak bole ikut jenis peel kat rumah lagi. Peel orang kaya jenis campak baju belakang pintu. Hari hari ada orang kutip tolong basuh. ughh leceh. Pagi pagi bangun kena lipat selimut. Orang comel memang kena ikut tradisi camni sikit kann.


aku kadang2 kesian dengan bibik. die sangat gigih melaundry

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Eddy Ezally ! Sila Beri Comment and Like la Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...